BESTILLING

På www.Hitz2Kidz.dk kan du kun bestille varer via vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer som ikke er på siden er du altid mere end velkommen til at kontakte os pr. telefon eller mail.

Oplysninger om tekniske data og specifikationer fra producenten eller fra sælgers hjemmeside er kun vejledende. Køber har selv ansvaret for udvælgelsen af ydelsen og for opnåelse af det ønskede resultat med købet. Kontroller altid producentens egen hjemmeside for at få nyeste produktdata.

Alle priser på websitet er i DKK. og inkl. 25% moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser, og er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Der tages forbehold for: Valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer.

HERUNDER AT UDSTILLING AF VARER PÅ NETBUTIKKEN IKKE ER ET TILBUD, MEN EN OPFORDRING TIL AT GØRE TILBUD, OG DER ER FØRST INDGÅET EN BINDENDE AFTALE NÅR DU MODTAGER EN ORDREBEKRÆFTELSE ELLER FAKTURA.

Når du handler med www.Hitz2kidz.dk indgås aftaler på følgende sprog: Dansk

Der er ikke indgået en bindende købsaftale med Hitz2Kidz, før du har modtaget en ordrebekræftelse eller faktura fra Hitz2kidz.

BETALING

Mulige betalingsmåder:

  • Dankort (0 % af købsbeløbet) Sikker betaling.
  • VISA (0 % af købsbeløbet) Sikker betaling.
  • Mastercard (0 % af købsbeløbet) Sikker betaling.
  • MobilePay (0 % af købsbeløbet)
  • Mastercard/VISA Debet (0 % af købsbeløbet) Sikker betaling.
  • Kontant (kun ved afhentning)
  • Hitz2Kidz tager ikke imod forudbetaling.

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200,- kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.

Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Hitz2kidz eller andre har mulighed for at læse dataene.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Hitz2kidz. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Fragtpris/leveringsbetingelser.

Vi har en fast fragtpris på vores varer som d.d. er på 25 DKK

Man vil altid kunne se sine omkostninger til fragt på den enkelte ordre, inden man afgiver bestilling.

På alle ordrer over 500.- DKK er der Fri Fragt.
Fri Fragt er altid med DAO til en DAO-pakkeshop.

Vi har, som udgangspunkt, alle viste varer på lager, og vi afsender din ordre i løbet af 1-4 arbejdsdage.

Man kan læse mere om vores fragtpriser & betingelser her Fragtpriser

Reklamationsret

Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.

Hvis der foreligger en berettiget og rettidig reklamation angående en vare købt i Hitz2Kidz Webshop, foretager Hitz2Kidz Webshop ét af følgende punkter, dog under hensyntagen til den til enhver tid gældende, ufravigelige danske købelovgivning:

  • bytter varen
  • får varen repareret/udbedret,
  • tilbagebetaler købesummen.

Kunden kan reklamere over en vare købt i Hitz2Kidz Webshop ved at kontakte Hitz2Kidz Webshop på mail på kontakt@hitz2kidz.dk , sammen med en udskrift af kvitteringen og/eller fakturaen og en beskrivelse af reklamationen.

Reklamation skal ske i henhold til reglerne herom i købeloven. Reklamation skal således ske indenfor rimelig tid efter, at manglen er opdaget, dog senest to år efter købsdatoen, med mindre andet fremgår af loven. Reklamerer du inden for to måneder efter at du har opdaget fejl eller mangel, vil det altid være rettidigt. Kunden skal betale portoen/fragten i forbindelse med returneringen til Hitz2Kidzs Webshop. Hvis reklamationen er berettiget og rettidig, refunderer Hitz2Kidz Webshop den af kunden betalte returporto/-fragt, jævnfør nedenfor angående købesummen. Hitz2Kidz Webshop skal betale portoen/fragten i forbindelse med fremsendelsen af en ombyttet eller repareret/udbedret vare til kunden. Kunden skal betale portoen/fragten i forbindelse med Hitz2Kidzs Webshops returnering af varen til kunden, hvis kundens reklamation ikke var berettiget eller rettidig.

Hvis købesummen skal tilbagebetales til kunden, Hvis kunden sender varen retur til Hitz2Kidzs Webshop, overføres købesummen til den kreditkort-konto, hvorfra der er sket betaling.

Fortrydelsesret

Som privatkunde har man 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare, får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis, eller får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved support på mail: kontakt@hitz2kidz.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 1.875 DKK inkl. moms.

Varer undtaget fortrydelsesretten

  1. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
  2. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
  3. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Du mister din fortrydelsesret, hvis;

– du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

Kunden hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Hitz2Kidzs webshop, Teglhusvej 4, 8450 Hammel.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Virksomheder og offentlige institutioner har som udgangspunkt ikke fortrydelsesret, med mindre andet er skriftligt aftalt med Hitz2Kidz.

Hvis Hitz2Kidzs Webshop har fremsendt en forkert vare i forhold til kundens bestilling, refunderer Hitz2Kidzs Webshop portoen/fragten i forbindelse med kundens returnering af den fremsendte, forkerte vare til Hitz2Kidzs Webshop ved at indbetale beløbet til den kreditkort-konto, hvorfra der er sket betaling.

Hitz2Kidzs Webshop følger til enhver tid den gældende fortrolighedspolitik, som i øvrigt gælder ved brug af Hitz2Kidzs hjemmeside www.Hitz2Kidz.dk på Internettet, og som kan læses under menupunktet Om Hitz2Kidz, Fortrolighedspolitik.

På grund af Hitz2Kidzs Webshops struktur er der dog følgende ændringer, som gælder særligt for Hitz2Kidzs Webshop:

– Hitz2Kidzs Webshop sletter på anmodning fra kunden personlige oplysninger. Dette gælder imidlertid ikke de oplysninger, som kunden har oplyst under ”Faktureringsoplysninger” i forbindelse med bestillingen, idet disse oplysninger knytter sig til ordrer, som ikke kan slettes. Dog sker der sletning efter udgangen af købsåret med tillæg af 5 yderligere år iht. lovgivningen om bogføring.

Hitz2Kidz tager forbehold for forsinket eller mangelfuld levering som følge af force majeure

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos os, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen på adressen Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du har også mulighed for at indgive din klage online hos Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klagen indgives her – http://ec.europa.eu/odr

Hitz2Kidzs kan kontaktes som følger:

Hitz2Kidz, Teglhusvej 4, 8450 Hammel.

Tlf.: 22 45 20 60

Email: kontakt@hitz2kidz.dk

Hitz2Kidz CVR-nr.: 38709542

(Bilag 3 til lov om forbrugeraftaler)

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
– Til Hitz2kidz, Teglhusvej 4, 8450 Hammel:
– Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
– Bestilt den (*)/modtaget den (*)
– Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
– Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
– Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
– Dato
(*) Det ikke relevante udstreges